niedziela, 1 września 2013

16. Żeby nie było - ja żyję i chyba mam się dobrze

Ja nadal żyję, tylko jestem cholernym leniem. Związku z tym że mało mam wolnego czasu, nie mam kiedy wstawiać postów a co gorsza robić cokolwiek.
Ale by nie było że nic nie robił przez ostatnie trzy miesiące: przeprowadziłam się teraz już opitalam się w mieszkanku gdzie mam własny pokój. oczywiście pomieszczenie to jest bardzo ubogie w meble, to musiałam się sama zaopatrzyć. Przedstawiam teraz szafę kupioną za pośrednictwem gumtree (malunek mojego autorstwa):
 A tutaj poszczególne etapy powstawania: 


Widać też moją seksi nogę ubraną w wełnianą skarpetę bo piździło w mieszkaniu.

Oczywiście robiłam też coś z fimo, teraz nie mam biurka tylko siedzę na pufie przy dwóch stolikach lack z ikea (19,99 zł / szt - najopularnijeszy mebel w polskich mieszkaniach chyba): 


Oczywiście nie obyło się bez bałaganu:
I posklejanych palców od kleju: 

Jak ogarnę trochę czasu to powstawiam co mi właściwie z tego fimo wyszło.

 I przepraszam że nie odpisuję na komentarze - jak już wspominałam jestem mega leniem z brakiem wolnej chwili ;]

2 komentarze:

  1. Ozdobiona szafa wygląda super, najpierw myślałam, że to taka naklejka na meble :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze przyznać ze to zaszczyt otrzymać komentarz od blogerki ktorą podziwiam za cudeńka robione z fimo :)

      Usuń